• Grupa PINO
  • Prv.pl
  • Patrz.pl
  • Jpg.pl
  • Blogi.pl
  • Slajdzik.pl
  • Tujest.pl
  • Moblo.pl
  • Jak.pl
  • Logowanie
  • Rejestracja

Mithrilowa Gildia

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
29 30 31 01 02 03 04
05 06 07 08 09 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 01 02

Strony

  • Strona główna

Archiwum

  • Maj 2011
  • Luty 2011
  • Listopad 2010
  • Sierpień 2010
  • Luty 2010
  • Październik 2009
  • Wrzesień 2009
  • Sierpień 2009
  • Maj 2009
  • Kwiecień 2009
  • Marzec 2009
  • Luty 2009
  • Styczeń 2009
  • Listopad 2008
  • Lipiec 2008
  • Czerwiec 2008
  • Maj 2008
  • Marzec 2008
  • Luty 2008
  • Styczeń 2008
  • Grudzień 2007
  • Listopad 2007
  • Październik 2007
  • Wrzesień 2007
  • Sierpień 2007
  • Czerwiec 2007
  • Maj 2007
  • Kwiecień 2007
  • Marzec 2007
  • Luty 2007
  • Styczeń 2007
  • Grudzień 2006
  • Listopad 2006
  • Październik 2006
  • Wrzesień 2006
  • Sierpień 2006
  • Lipiec 2006
  • Czerwiec 2006
  • Maj 2006
  • Kwiecień 2006
  • Marzec 2006
  • Luty 2006
  • Styczeń 2006
  • Grudzień 2005
  • Listopad 2005
  • Październik 2005
  • Wrzesień 2005
  • Sierpień 2005
  • Lipiec 2005
  • Czerwiec 2005
  • Maj 2005
  • Kwiecień 2005
  • Marzec 2005
  • Luty 2005
  • Styczeń 2005
  • Grudzień 2004
  • Listopad 2004
  • Październik 2004
  • Wrzesień 2004
  • Sierpień 2004
  • Lipiec 2004
  • Czerwiec 2004
  • Maj 2004
  • Kwiecień 2004
  • Marzec 2004
  • Luty 2004
  • Styczeń 2004
  • Grudzień 2003
  • Listopad 2003
  • Październik 2003

Najnowsze wpisy, strona 38


< 1 2 ... 37 38 39 40 41 ... 47 48 >

BIBLIOTEKA GILDII: Krasnoludzka Sakwa nr...

Ukazał się już drugi numer Krasnoludzkiej Sakwy - niezależnego biuletynu handlowego Vallheru. Można go znaleźć pod adresem http://members.lycos.co.uk/greyfantasy/gildia/bibiloteka/index.php?tekst=2 w Bibliotece Gildii. W tym numerze statystyki poszczególnych rynków wraz ze średnimi cenami.

05 kwietnia 2004   Dodaj komentarz

WIEŚCI TECHNICZNE: Wczorajsza awaria

Wczoraj, najprawdopodobniej z winy serwera, na którym znajduje się Vallheru, przez ładne parę godzin nie dało się grać. W razie różnych awarii czasem pomaga korzystanie z alternatywnego adresu: http://www.vallheru.warfare.pl.

04 kwietnia 2004   Dodaj komentarz

BIBLIOTEKA GILIDII: Krasnoludzka Sakwa nr...

Ukazał się pierwszy numer Krasnoludzkiej Sakwy - niezależnego biuletynu handlowego Vallheru. Można go znaleźć pod adresem http://members.lycos.co.uk/greyfantasy/gildia/bibiloteka/index.php?tekst=1 w Bibliotece Gildii.

03 kwietnia 2004   Dodaj komentarz

ŻYCIE GILDII: Bazar Gildii

Mithrilowa Gildia będzie handlować w Vallheru różnymi towarami. Zawsze w sprzedaży będziemy mieć chowańce, później również broń. Towary można kupić na Rynku w Vallheru, ale w razie gdyby nie były wystawione, proszę napisać do mnie: Zibbor(155)

02 kwietnia 2004   Dodaj komentarz

WIEŚCI Z VALLHERU: Nowa era - cechy profesji...

Cechy charakterystyczne wojowników:
- za każdy 1 AP dostają 4 do inteligencji
- premia do umięjętności atak oraz unik w wysokości poziomu postaci

Cechy charakterystyczne magów:
- za każdy 1 AP dostają 6 do inteligencji
- jako jedyni mogą używać czarów bojowych oraz obronnych
- mogą używać broni (ale nie jednocześnie z czarem bojowym) oraz nosić pancerze (każdy poziom pancerza obniża siłę czarów maga o 1%)

Cechy charakterystyczne obywateli:
- za każdy 1 AP dostają 5 do inteligencji
- premia do umiejętności kowalstwo w wysokości 1/10 poziomu postaci

O cechach charakterystycznych poszczególnych ras pisałem już parę dni temu.

01 kwietnia 2004   Dodaj komentarz

WIEŚCI Z VALLHERU: Klany zostaną skasowane...

Już za parę godzin stara era zakończy się. Jak podaje Thindil, klany też zostaną skasowane. Przypominam jednak, że dotychczasowi członkowie Mithrilowej Gildii pozostają nimi nadal i cały czas powinni nosić swoje buławy. Reset klanów i czasowy brak siedziby w Vallheru nie oznacza zawieszenia działalności Gildii. Jedynie nie będzie można przez jakiś czas awansować, gdyż nie da się wpłacić kaucji za buławę, dopóki nie będzie siedziby.

31 marca 2004   Dodaj komentarz

WIEŚCI Z VALLHERU: Kolejne zmiany po resecie...

Klany: Zniknie dołączanie do klanu na hasło, od teraz każdą kandydaturę będzie musiał zaakceptować Przywódca albo Drugi Przywódca. Klany będą mogły dokupywać żołnierzy (plusy w ataku), albo fortyfikacje (plusy w obronie) po 1000 złota za jedno. W logach będzie się pojawiać informacja o ataku innego klanu na nasz, a także o dodawaniu i wydawaniu przedmiotów ze zbrojowni. Walka: W logach będzie się pojawiał ID atakującej postaci, a nie tylko imię. Niektóre bronie będą dodawały premię do szybkości zależnie od wielkości broni. Podczas walki umiejętność atak lub magia będzie rosnąć tylko, gdy zadamy jakieś obrażenia, a nie z każdym trafieniem. Magowie będą mogli nosić zbroje, jednak będzie ona zmniejszała siłę czarów ochronnych oraz bojowych o tyle procent, jaki poziom jest wymagany do jej noszenia. Kopalnie: We wszystkich kopalniach ilość wydobywanych minerałów będzie zwiększana o 1/10 siły postaci oraz w przypadku profesji Obywatel dodatkowo zwiększana o 1/10 poziomu postaci. W kopalnii w Górach będzie można wydobywać dodatkowo kryształ - nowy minerał. Kowalstwo: Jeden przedmiot będzie można wykonywać przez kilka resetów. Będzie można wykonywać tylko jeden przedmiot na raz. Będzie się podawać jedynie ile energii chcemy poświęcić na wykonanie tego przedmiotu. To czy się udało, czy nie, będzie wiadomo dopiero po zakończeniu wykonywania przedmiotu. Śmierć: Martwi gracze nie będą mogli: szkolić się, trenować i szukać chowańców, pracować (w kopalnii, w kuźni, w świątyni, przy oczyszczaniu miasta), zwiedzać labirynt, modlić się, ... i zapewne jeszcze parę rzeczy.
31 marca 2004   Komentarze (1)

ŻYCIE GILDII: Wielki Sojusz Avatharowy

Stało się. Klany, które przybyły do Vallheru z Avatharu zjednoczyły się. Powstał Wielki Sojusz Avatharowy (Mithrilowa Gildia, Bractwo Magii Anroth, Dragon Masters). W ten sposób uszanowaliśmy naszą przeszłość - nasze Avatharowe korzenie. To wszystko powoduje, że w Vallheru trzymamy się razem.

30 marca 2004   Komentarze (2)

WIEŚCI Z VALLHERU: Balans ras po resecie

W nowej erze co poziom będzie dostawało się 5 AP. Każdy 1 AP będzie można wymienić na zwiększenie poszczególnych cech postaci o następującą wartość (są to jednocześnie wartości początkowe danych cech):

Człowiek Elf Krasnolud
siła 4 3 8
zręczność 4 7 3
inteligencja 5 5 5
szybkość 4 7 2
wytrzymałość 4 3 7

28 marca 2004   Komentarze (4)
< 1 2 ... 37 38 39 40 41 ... 47 48 >
Gildia | Blogi