ŻYCIE GILDII: Przerwa
Jak już zapowiadałem na początku miesiąca - właśnie wyjeżdzam i wracam 30.07. Być może uda mi się gdzieś na środku mojej nieobecności dorwać na jakiś czas do internetu, ale niczego nie obiecuję. Do zobaczenia.
pn | wt | sr | cz | pt | so | nd |
28 | 29 | 30 | 01 | 02 | 03 | 04 |
05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 |
Jak już zapowiadałem na początku miesiąca - właśnie wyjeżdzam i wracam 30.07. Być może uda mi się gdzieś na środku mojej nieobecności dorwać na jakiś czas do internetu, ale niczego nie obiecuję. Do zobaczenia.
Po przeszło półrocznej przerwie Avathar, a więc najstarsza z gier zaczynających od engine Exofusion - gra od której wszystko się zaczęło, ma ruszyć na nowym serwerze i z nowym engine. Będzie to duża odmiana dla tych wszystkich gierek, które bazują na engine Exofusion z Valleru włącznie, gdyż Avathar bazuje na zupełnie innym engine: Legend Of The Green Dragon. Szykuje się więc poważna konkurencja dla Vallheru. O tym, co będzie w gierce (pisałem już o tym dawno temu) można zawsze przeczytać na stronie: http://www.avathar.game.prv.pl. Zmieniło się to, że będzie 10 ras: człowiek, elf, krasnolud, rycerz chaosu, troll, mroczny elf, druid, goblin, wampir, hobbit. Do tego Archon tak przerobił oryginalny engine, że jednak mają być klany. Forum jest na ten czas chwilowo niedostępne, ale za dzień dwa ma ruszyć na nowo. Cała gra ma ruszyć w ciągu tygodnia.
Vallheru będzie miało już wykupioną stałą niezmienną domenę: http://www.vallheru.net. Wtedy przy zmianie serwerów będzie zmieniać się jedynie jej delegację, a adres pozostanie niezmienny. Gra zacznie działać pod tym adresem.
Jutro (09.07.2004) w godzinach około 8-12 Vallheru będzie nieczynne, gdyż nastąpi przeniesienie na nowy serwer, na którym powinno już chodzić z normalną prędkością. Czy Vallheru już działa będzie można sprawdzać jak zwykle pod stałym aliasem: http://www.vallheru.bo.pl.
Trwa oczekiwanie na nowy serwer. Do tego czasu Vallheru chociaż funkcjonuje nadal, to bardzo powolne jego działanie uniemożliwia wykonywanie co bardziej złożonych czynności w grze. Pozostaje więc grę odłożyć do czasu rozwiązania problemu.
Sejm Tymczasowy nie został utworzony, gdyż nastąpiła mała zmiana planów i ma powstać od razu Sejm Właściwy. Klany posiadające conajmniej 15 członków są proszone o zgłaszanie do Namelessa (id: 83) projektów:
ordynacji wyborczej kompetencji sejmuNa podstawie tych projektów zostanie utworzony właściwy Sejm. Jednak jak proponuje Nameless - zamiast Sejmu warto pomyśleć nad Radą Królewską. Dzięki temu Thindil będzie prawdziwym monarchą, a nie figurantem na kształt dzisiejszych prezydentów, poza tym będzie to bardziej w klimacie fantasy, bo sejm i demokracja zbyt kojarzy nam się ze współczesnymi czasami. Poza pozycją Thindila Rada Królewska miałaby takie same kompetencje, jak planowany sejm. Dlatego też Gildia popiera projekt stworzenia Rady Królewskiej, w końcu dbanie o klimat fantasy w grze to nasz priorytet.
Osoby zarejestrowane na stronie Vallheru Team mogą z tamtąd pobrać nową wersję engine. W tej wersji dodano więzienie, umagicznianie przedmiotów i przekazywanie przedmiotów między graczami.
Nie będzie mnie od teraz do niedzieli. Potem w tym miesiącu nie będzie mnie od 16 do 30. W sierpniu już powinienem być cały czas. W czasie moich nieobecności proszę zwracać się z problemami do odpowiednich naczelnych w danej specjalności, a z pytaniami do Mistrzów Gildii.