• Grupa PINO
  • Prv.pl
  • Patrz.pl
  • Jpg.pl
  • Blogi.pl
  • Slajdzik.pl
  • Tujest.pl
  • Moblo.pl
  • Jak.pl
  • Logowanie
  • Rejestracja

Mithrilowa Gildia

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
29 30 01 02 03 04 05
06 07 08 09 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 01 02

Strony

  • Strona główna

Archiwum

  • Maj 2011
  • Luty 2011
  • Listopad 2010
  • Sierpień 2010
  • Luty 2010
  • Październik 2009
  • Wrzesień 2009
  • Sierpień 2009
  • Maj 2009
  • Kwiecień 2009
  • Marzec 2009
  • Luty 2009
  • Styczeń 2009
  • Listopad 2008
  • Lipiec 2008
  • Czerwiec 2008
  • Maj 2008
  • Marzec 2008
  • Luty 2008
  • Styczeń 2008
  • Grudzień 2007
  • Listopad 2007
  • Październik 2007
  • Wrzesień 2007
  • Sierpień 2007
  • Czerwiec 2007
  • Maj 2007
  • Kwiecień 2007
  • Marzec 2007
  • Luty 2007
  • Styczeń 2007
  • Grudzień 2006
  • Listopad 2006
  • Październik 2006
  • Wrzesień 2006
  • Sierpień 2006
  • Lipiec 2006
  • Czerwiec 2006
  • Maj 2006
  • Kwiecień 2006
  • Marzec 2006
  • Luty 2006
  • Styczeń 2006
  • Grudzień 2005
  • Listopad 2005
  • Październik 2005
  • Wrzesień 2005
  • Sierpień 2005
  • Lipiec 2005
  • Czerwiec 2005
  • Maj 2005
  • Kwiecień 2005
  • Marzec 2005
  • Luty 2005
  • Styczeń 2005
  • Grudzień 2004
  • Listopad 2004
  • Październik 2004
  • Wrzesień 2004
  • Sierpień 2004
  • Lipiec 2004
  • Czerwiec 2004
  • Maj 2004
  • Kwiecień 2004
  • Marzec 2004
  • Luty 2004
  • Styczeń 2004
  • Grudzień 2003
  • Listopad 2003
  • Październik 2003

Archiwum październik 2003


WIEŚCI Z VENDORATH: Mniej siedzenia w siłowni,...

Kolejne nieoficjalne doniesienia z prac nad nową erą. Zmieni się skuteczność siłowni. Jeden trening będzie zabierał 0.4 energii i zwiększy siłę lub zręczność o 0.1 (dotychczas pojedyńczy trening zabierał 0.2 energii i zwiększał wybraną umiejętność o 0.125). Za to w lasach poszczególnych Królestw (Elfów, Krasnoludów, Hobbitów, Orków) będzie można napotkać przygody zwiększające te parametry.

28 października 2003   Dodaj komentarz

WIEŚCI Z VENDORATH: Prace nad nową erą

Konta już są wyzerowane. W klanach jest już możliwość wykupienia za 100 mithrilu przepustki do uzdrawiacza. Po prostu po zapłacenia tej kwoty przez klan wszyscy członkowie danego klanu będą mogli leczyć się za darmo. Dojdzie 5 nowych broni i zbroi. Trwają jeszcze prace nad lasami dla poszczególnych ras. Jeszcze nie wiadomo, czy będą potwory. Taki wstępny termin rozpoczęcia gry to wtorek-środa, ale jest to baaaardzo przybliżony termin i w ogóle są to nieoficjalne informacje.

27 października 2003   Dodaj komentarz

WIEŚCI Z VENDORATH: Nowa era

No i będziemy mieć nową erę. Zgodnie z tym, co mówił mi w środę Władca Vendorath (o ile to nie uległo zmianie w międzyczasie), to będzie to jedynie wyzerowanie kont - wszystkich współczynników. Same konta zostaną. Zostaną także klany (a więc i nasza Gildia). W nowej erze mają być już bonusy do ras, o których pisałem wcześniej. Być może też będą już potwory, ale nie wiem, czy od razu. Gdyby tak się stało, to rozwiązałoby problem z brakiem przeciwników do walczenia, bo do tej pory często już krótko po resecie wszyscy byli martwi i nie było z kim walczyć.

26 października 2003   Dodaj komentarz

WIEŚCI Z VENDORATH: Bonusy dla ras

Od początku mieliśmy bonusy przy wymianie AP charakterystyczne dla każdej rasy. Potem doszły królestwa (Królestwo Elfów, Królestwo Krasnoludów, Królestwo Hobbitów, Królestwo Orków), w których można było zbierać charakterystyczne dla każdej rasy trofea (elfy - kły troli, krasnoludy - diamenty, hobbici - ziemniaki, orki - łby ludzkie) i następnie wymieniać te trofea na AP (przelicznik 1000 trofeów = 1AP). Teraz dowiedziałem się nieoficjalnie od Władcy Vendorath, że dojdą jeszcze zmiany w lasach, tzn. że w lesie w Królestwie Elfów będzie co innego niż w lesie w Królestwie Orków, itd. Oczywiście to są tylko nieoficjalne informacje.

22 października 2003   Dodaj komentarz

WIEŚCI Z VENDORATH: Limit na Zamtuz

Władca Vendorath nałożył ograniczenia w korzystaniu z Zamtuza. Odtąd każda osoba, która przekroczy 1000 HP, będzie miała zakaz wstępu do Zamtuza. Na razie ograniczenia nakładane są indywidualnie, ręcznie przez Władcę Vendorath.

22 października 2003   Dodaj komentarz

HISTORIA GILDII: Nabór członków

Niebezpieczne czasy. Po okolicy szwęda się wielu oprychów i wiele bestii. Gdy wieści o powstaniu Gildii się rozniosą, zapewne wielu zapragnie wedrzeć się do jej siedziby, żeby ją obrabować lub zniszczyć. Źle by się stało, gdyby Gildia upadła zaraz po powstaniu, dlatego pilnie potrzeba nowych członków, gotowych jej strzec i bronić. Na razie stawił się już jeden śmiałek, którego zwą Erni, ale potrzeba dużo więcej zbrojnej siły.

16 października 2003   Dodaj komentarz

HISTORIA GILDII: Narodziny Mithrilowej Gildii...

Sieć jaskiń została wykuta. Wszystkie sale zostały wyłożone drogocennym kruszcem różnego gatunku. Do wnętrza zostały zniesione sprzęty różnego rodzaju. Wszędzie wokoło rozwieszone pochodnie. Solidnie zabezpieczony skarbiec. Dziewięć różnych sal. Dziewięć różnych buław. Dziewięć zasad Kodeksu.

Spocząłem zmęczony u bram gotowej już siedziby. Zaczyna właśnie świtać i od niedalekich lasów iglastych zerwał się wiatr. Świszczy coraz bardziej w głóchych jaskiniach. W grotach, z których bije moc - nie tylko moc magiczna, ale niedługo być może i siła jej wojowników. Tymczasem na razie jestem jej jedynym członkiem i właścicielem zarazem.

Każda Gildia musi kiedyś powstać. Po krótkim odpoczynku pozostanie wstać i pójść do pobliskiego Vendorath  zwerbować pierwszych członków.

15 października 2003   Dodaj komentarz
Gildia | Blogi