• Grupa PINO
  • Prv.pl
  • Patrz.pl
  • Jpg.pl
  • Blogi.pl
  • Slajdzik.pl
  • Tujest.pl
  • Moblo.pl
  • Jak.pl
  • Logowanie
  • Rejestracja

Mithrilowa Gildia

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
31 01 02 03 04 05 06
07 08 09 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 01 02 03 04

Strony

  • Strona główna

Archiwum

  • Maj 2011
  • Luty 2011
  • Listopad 2010
  • Sierpień 2010
  • Luty 2010
  • Październik 2009
  • Wrzesień 2009
  • Sierpień 2009
  • Maj 2009
  • Kwiecień 2009
  • Marzec 2009
  • Luty 2009
  • Styczeń 2009
  • Listopad 2008
  • Lipiec 2008
  • Czerwiec 2008
  • Maj 2008
  • Marzec 2008
  • Luty 2008
  • Styczeń 2008
  • Grudzień 2007
  • Listopad 2007
  • Październik 2007
  • Wrzesień 2007
  • Sierpień 2007
  • Czerwiec 2007
  • Maj 2007
  • Kwiecień 2007
  • Marzec 2007
  • Luty 2007
  • Styczeń 2007
  • Grudzień 2006
  • Listopad 2006
  • Październik 2006
  • Wrzesień 2006
  • Sierpień 2006
  • Lipiec 2006
  • Czerwiec 2006
  • Maj 2006
  • Kwiecień 2006
  • Marzec 2006
  • Luty 2006
  • Styczeń 2006
  • Grudzień 2005
  • Listopad 2005
  • Październik 2005
  • Wrzesień 2005
  • Sierpień 2005
  • Lipiec 2005
  • Czerwiec 2005
  • Maj 2005
  • Kwiecień 2005
  • Marzec 2005
  • Luty 2005
  • Styczeń 2005
  • Grudzień 2004
  • Listopad 2004
  • Październik 2004
  • Wrzesień 2004
  • Sierpień 2004
  • Lipiec 2004
  • Czerwiec 2004
  • Maj 2004
  • Kwiecień 2004
  • Marzec 2004
  • Luty 2004
  • Styczeń 2004
  • Grudzień 2003
  • Listopad 2003
  • Październik 2003

Archiwum czerwiec 2004


< 1 2 >

WIEŚCI Z GILDII: Ustalenie specjalności

Zmieniły się trochę wymagania na Heroldów. Oprócz przejścia okresu próbnego trzeba jeszcze wybrać sobie specjalność. Z tej okazji proszę wszystkich gildiowiczów o randze Herold i wyższej o wybrania sobie jakiejś specjalności. Do wyboru są jedynie specjalności pomocnicze. Naczelnych wybieram ja.

29 czerwca 2004   Dodaj komentarz

WIEŚCI Z VALLHERU: Przeniesienie i cofnięcie...

No więc kolejne problemy z serwerem i kolejna jego zmiana :) Nowy adres Vallheru to: www.vallheru.box.net.pl. Niestety przepadła poczta i fora wszelkie. Stan bazy jest z 25.06.2004 godz. 8:00 rano, więc małe cofnięcie w statystykach, itd.

27 czerwca 2004   Komentarze (3)

WIEŚCI Z VALLHERU: Umagicznianie przedmiotów...

Są już dostępne czary umagiczniające przedmioty. Niedawno dostałem w prezencie od Phalzaka brązowy sztylet... jednak nie taki zwykły brązowy sztylet, ale magiczny smoczy brązowy sztylet :) Tak więc można teraz mieć podrasowaną broń na parę sposobów: najpierw kowal wykuwa dzięki swoim zdolnościom broń specjalną, potem mag ją umagicznia dzięki swoim zdolnościom i mamy taki właśnie wynalazek. Doszła również możliwość przekazywania chowańców.

Podczas przechadzki w górach może nas spotkać pewna niespodzianka... a mianowicie pewien jegomość zadający zagadki. Za poprawną odpowiedź na 3 pytania można dostać 1000 złota.

26 czerwca 2004   Komentarze (30)

ŻYCIE GILDII: Mapa Gildii

Postanowiłem udostępnić Mapę Gildii. Jest ona przybliżona, więc nie ma zbytniego znaczenia strategicznego dla naszych potencjalnych wrogów, a myślę, że przybliży wszystkim sposób zorganizowania Gildii. Do tego doszedł jeszcze schemat przepływu surowców pomiędzy specjalnościami i ich kompletna lista. Warto się z tym zapoznać. Mam nadzieję, że ładowanie tych grafik nie będzie zbyt dużym utrudnieniem.

25 czerwca 2004   Dodaj komentarz

WIEŚCI ZE ŚWIATÓW: Gierki na engine Vallheru...

Udostępnienie źródła Vallheru 0.1-beta zaowocowało powstawaniem kolejnych gierek na nim opartych. Wiele starych gierek przerzuciło się na ten engine. Na razie przerzuciło się DiabloRPG i reaktywowane dzisiaj Tristram. Powstało też parę nowych gierek na tym engine, np. Black Dragon.

23 czerwca 2004   Komentarze (2)

WIEŚCI Z VALLHERU: Sejm Tymczasowy

Rozpoczęto przyjmowanie zgłoszeń do I fazy tworzenia Sejmu Vallheru. Będzie to Sejm Tymczasowy, który będzie obradował celem ustalenia ordynacji wyborczej do sejmu właściwego. Na czas fazy I Marszałkiem Sejmu będzie Thindil. Pozostali członkowie to:

1 przedstawiciel Książąt 1 przedstawiciel Prawników 5 obywateli reprezentujących społeczeństwo Vallheru (wybierani przez sędzię i ławników)

Termin nadsyłania zgłoszeń do piątku 26.06.2004.

22 czerwca 2004   Komentarze (2)

WIEŚCI Z VALLHERU: Konkursy

Książe CronNo ogłosił konkurs na nazwy 20 czarów bojowych i 20 obronnych. Nagroda główna to tylko 10 000 złota, więc może początkujący na tym skorzystają. Przyznane zostaną również dodatkowe nagrody dla szczególnie dobrych nazw. Nazwy czarów wraz z podziałem i dokładnym opisem należy przesyłać na id Księcia CronNo (95).

Prawnik MichuSS i Phalzak ogłaszają konkurs na najlepszy pomysł na klan. Ma to być koncepcja klanu, jego nazwa, przykładowe rangi, ogranizacja. Jak wyjaśnia MichuSS może to być koncepcja zupełnie nowego klanu lub już istniejącego. Pełne opisy należy przesyłać równocześnie na obydwa maile ogranizatorów: gimli2@poczta.onet.pl i pardosek@poczta.onet.pl . Termin nadsyłania prac: do 27.06.2004 godz. 20:00. Nagroda to 4 000 000 złota.

21 czerwca 2004   Dodaj komentarz

WIEŚCI Z VALLHERU: Lochy Vallheru itd...

Otwarto Lochy Vallheru. Jest to nowa lokacja, do której wtrącani są łamiący prawo. Wtrącani tam są na określony czas, po którym są wolni. Wcześniejsze wyjście można uzyskać, jeśli ktoś wpłaci za daną osobę żądaną kaucję.

Od jakiegoś czasu można już przekazywać między graczami minerały, zioła i przedmioty. Znacznie ułatwi to wiele czynności... No z wyjątkiem przekazywania chowańców, którego jeszcze nie ma.

20 czerwca 2004   Komentarze (4)

WIEŚCI ZE ŚWIATÓW: Smallvillle & Mancrpg...

Stare gry z czasów, gdy Vallheru jeszcze nie powstało - powracają. Tym razem Ender - Władca Smallville i Agent naszej Gildii zawarł sojusz z Mańćóśem - Władcą Mancrpg (który wsławił się dawnymi czasy rowalaniem innych gierek) i utworzyli razem Imperium, które można znaleźć pod adresem: http://www.imp.webd.pl (beta wersja).

Jest to gra również napisana na engine Gamers Fusion 2.5, rozwiniętym jednak samodzielnie. Ma pewne rzeczy zaczerpnięte ze Smallville, pewne z Mancrpg. Engine Vallheru nie był wykorzystany poza dwoma drobnymi ułatwieniami w grze.

18 czerwca 2004   Komentarze (8)
< 1 2 >
Gildia | Blogi