Klany: Zniknie dołączanie do klanu na hasło, od teraz każdą kandydaturę będzie musiał zaakceptować Przywódca albo Drugi Przywódca. Klany będą mogły dokupywać żołnierzy (plusy w ataku), albo fortyfikacje (plusy w obronie) po 1000 złota za jedno. W logach będzie się pojawiać informacja o ataku innego klanu na nasz, a także o dodawaniu i wydawaniu przedmiotów ze zbrojowni.
Walka: W logach będzie się pojawiał ID atakującej postaci, a nie tylko imię. Niektóre bronie będą dodawały premię do szybkości zależnie od wielkości broni. Podczas walki umiejętność atak lub magia będzie rosnąć tylko, gdy zadamy jakieś obrażenia, a nie z każdym trafieniem. Magowie będą mogli nosić zbroje, jednak będzie ona zmniejszała siłę czarów ochronnych oraz bojowych o tyle procent, jaki poziom jest wymagany do jej noszenia.
Kopalnie: We wszystkich kopalniach ilość wydobywanych minerałów będzie zwiększana o 1/10 siły postaci oraz w przypadku profesji Obywatel dodatkowo zwiększana o 1/10 poziomu postaci. W kopalnii w Górach będzie można wydobywać dodatkowo kryształ - nowy minerał.
Kowalstwo: Jeden przedmiot będzie można wykonywać przez kilka resetów. Będzie można wykonywać tylko jeden przedmiot na raz. Będzie się podawać jedynie ile energii chcemy poświęcić na wykonanie tego przedmiotu. To czy się udało, czy nie, będzie wiadomo dopiero po zakończeniu wykonywania przedmiotu.
Śmierć: Martwi gracze nie będą mogli: szkolić się, trenować i szukać chowańców, pracować (w kopalnii, w kuźni, w świątyni, przy oczyszczaniu miasta), zwiedzać labirynt, modlić się, ... i zapewne jeszcze parę rzeczy.
bad boy
31 marca 2004 o 17:36
no to wszystko piknie:D
ale naprzyklad w silowni mag niepowinein miec opcji sila jak ona nic mu niedaje ...bo ja na tym pare razy sie przejechalem:D
no to dzisaij w nocy nowa era:!!
wiec zibbor ja juz sie zglaszam do klanu :P
Dodaj komentarz