• Grupa PINO
  • Prv.pl
  • Patrz.pl
  • Jpg.pl
  • Blogi.pl
  • Slajdzik.pl
  • Tujest.pl
  • Moblo.pl
  • Jak.pl
  • Logowanie
  • Rejestracja

Mithrilowa Gildia

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
30 31 01 02 03 04 05
06 07 08 09 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 01 02 03

Strony

  • Strona główna

Archiwum

  • Maj 2011
  • Luty 2011
  • Listopad 2010
  • Sierpień 2010
  • Luty 2010
  • Październik 2009
  • Wrzesień 2009
  • Sierpień 2009
  • Maj 2009
  • Kwiecień 2009
  • Marzec 2009
  • Luty 2009
  • Styczeń 2009
  • Listopad 2008
  • Lipiec 2008
  • Czerwiec 2008
  • Maj 2008
  • Marzec 2008
  • Luty 2008
  • Styczeń 2008
  • Grudzień 2007
  • Listopad 2007
  • Październik 2007
  • Wrzesień 2007
  • Sierpień 2007
  • Czerwiec 2007
  • Maj 2007
  • Kwiecień 2007
  • Marzec 2007
  • Luty 2007
  • Styczeń 2007
  • Grudzień 2006
  • Listopad 2006
  • Październik 2006
  • Wrzesień 2006
  • Sierpień 2006
  • Lipiec 2006
  • Czerwiec 2006
  • Maj 2006
  • Kwiecień 2006
  • Marzec 2006
  • Luty 2006
  • Styczeń 2006
  • Grudzień 2005
  • Listopad 2005
  • Październik 2005
  • Wrzesień 2005
  • Sierpień 2005
  • Lipiec 2005
  • Czerwiec 2005
  • Maj 2005
  • Kwiecień 2005
  • Marzec 2005
  • Luty 2005
  • Styczeń 2005
  • Grudzień 2004
  • Listopad 2004
  • Październik 2004
  • Wrzesień 2004
  • Sierpień 2004
  • Lipiec 2004
  • Czerwiec 2004
  • Maj 2004
  • Kwiecień 2004
  • Marzec 2004
  • Luty 2004
  • Styczeń 2004
  • Grudzień 2003
  • Listopad 2003
  • Październik 2003

Archiwum wrzesień 2004


WIEŚCI Z VALLHERU: Questy nadeszły

Kolejny przełomowy moment w Vallheru. Od tej pory jest już w grze moduł questów. Na początek mamy pierwszą przygodę, która dostępna jest w labiryncie. Należy pamiętać, że przystąpić do jej przechodzenia można tylko raz. Tak więc nie warto rzucać się na nią poniżej 35 poziomu, gdyż można polec w walce z olbrzymim pająkiem. Za ukończenie czekają bonusy.

25 września 2004   Komentarze (1)

WIEŚCI Z VALLHERU: Manifest Rady Królewskiej...

Pierwsze obrady Rady Królewskiej zostały zakończone. Uchwalono na nich Manifest Rady, który wytycza cele Rady i zarazem wywiedzione z nich kryteria oceny projektów.

20 września 2004   Dodaj komentarz

TRON GILDII: Zmiany w organizacji

Zmieniłem trochę parę zasad przyznawania awansów:

Aby zostać Agentem oprócz zwerbowania Rekruta trzeba teraz również wybrać sobie zadanie dla Agenta. Ma to służyć temu, żeby Agentami zostawały osoby, które mają zamiar pracować w tej roli i myślą o niej poważnie. Ma to choćby po części zapobiec sytuacjom, że ktoś zostaje Agentem: bo jak mój kumpel dołączył, a dają za to Agenta, to wezmę. Aby zostać Gwardzistą do tej pory było wymagane, aby przynajmniej dwie zwerbowane osoby doprowadzić do rangi Herolda. Zmuszało mnie to do prowadzenia dosyć męczących zapisków dotyczących tego, kto jakie osoby zwerbował. Oszczędziłem więc sobie trochę biurokracji, a dociekania dotyczące tego, kto kogo zwerbował, ograniczają się już teraz do wymagań przy awansie na Agenta. Miejsce tego wymagania na Gwardzistę zajęło wymaganie pozytywnego przejścia sondażu na temat danej osoby przeprowadzonego wśród członków Gildii od Herolda w górę. Myślę, że sondaż taki lepiej od poprzedniego wymagania werifikuje osobę, która ma zostać Gwardzistą Gildii, a jest to przecież pierwszy stopień dający jakąś władzę w Gildii. Aby zostać Doradcą trzeba między innymi zdobyć dla Gildii sojusz i utrzymać go przez jakiś czas. Wymaganie takie dobrze pasuje do roli Doradcy Gildii i jest dobrym podkładem pod jego rolę. Pragnę jednak przypomnieć, że wymaganie to będzie rozpatrywane w momencie kandydowania do roli Doradcy, co zapewne dla nikogo nie będzie mieć miejsca w tej erze, więc obecne sojusze i tak nie będą liczyć się w tej puli. Aby zostać Sędzią trzeba pozytywnie przejść specjalną Próbę. Dotychczas było to wymaganie na Doradcę, ale przesunąłem je do Sędzi. Dodatkowo Sędzię będzie odróżniać od niższych rang związanych z władzą to, że nie można odmówić wykonania jego decyzji. Tak czy siak trzeba jego decyzję wykonać, można jednak ją następnie zaskarżyć do Namiestnika albo Władcy Gildii.

Powyższe zasady, zwłaszcza dla wyższych stopni mogą się jeszcze kiedyś zmienić.

18 września 2004   Dodaj komentarz

WIEŚCI Z VALLHERU: Nabór na ławników...

Magnehi (1132) został mianowany sędzią w Sądzie Najwyższym Vallheru. Tak więc sędziów mamy obecnie dwóch. Poza tym Sąd Najwyższy wznowił nabór ławników. Aby zostać ławnikiem trzeba wypełnić test znajdujący się pod adresem http://www.vallheru-forum.dysk.org/viewtopic.php?t=52. Zgłoszenia należy nadsyłać do Namelessa (36).

15 września 2004   Dodaj komentarz

WIEŚCI Z VALLHERU: Afera Żuko

Ostatnimi nocy Thindil wyruszał na krucjaty przeciwko wszystkim, którzy na Vallheru mają wiele wcieleń. Ubyło trochę kont, sprawa jakich wiele, jednak jedno z tych kont było kontem Żuko - świeżo powołanego Radnego. Tak więc Trybunał dostał do rozpatrzenia pierwszą sprawę i to już na samym początku istnienia Rady. Przy okazji grono Radnych zostało uzupełnione o Storma (10), którego zgłoszenie nie doszło wcześniej na skutek problemów technicznych.

14 września 2004   Dodaj komentarz

WIEŚCI Z VALLHERU: Trybunał Vallheru

W czwartek 09.09.2004 został powołany Trybunał Vallheru. Jego celem jest badanie zgodności uchwał Rady Królewskiej z Kodeksem Vallheru i innymi ustawami oraz kontrola praworządności członków Rady - rozpatrywanie spraw związanych z ich immunitetem. Tym samym Trybunał przejmie część funkcjonalności komórki występującej w projekcie Rady jako Komisja Etyki. Trybunał jest częścią władzy sądowniczej, więc lepiej się do tych czynności nadaje. W skład Trybunału Vallheru obecnie wchodzą:

Nameless Uthar Phalzak Magnehi
13 września 2004   Dodaj komentarz

WIEŚCI Z VALLHERU: Rada Królewska została...

Spośród nadesłanych zgłoszeń zostało wybranych 8 osób. Niestety zgłoszeń było bardzo mało. Wiele osób nadsyłających zgłoszenia w ogóle nie miało pojęcia, do czego służy Rada. Pisali, że chcą rozsądzać spory między graczami, że chcą być prawnikami, albo ławnikami. Część kandydatów też nie miała zbytnio ochoty odpowiadać na pytania o uściślenie swojego stanowiska, albo też nie wiedzieli, jakich zmian na Vallheru chcą dokonać. Rada nie jest po to, żeby ktoś się mógł cieszyć noszeniem jakiejś godności, żeby być kimś ważnym w Vallheru, tylko po to, żeby zgromadzić ludzi, którzy na prawdę mają coś do powiedzenia. Jak nietrudno zauważyć, wybranych członków wyróżnia choćby to, że mają konta na forum zewnętrznym Vallheru, gdzie Rada ma swoją siedzibę. Trudno uznać, że ktoś, kogo nie ma na tamtym forum, myślał naprawdę poważnie o pracy w owej Radzie. Wybrani członkowie to:

Captivus (3) Vh / Zak (23) Ryx (171) L. Ayla (678) Mohirek (1021) Zuko (348) Pilej (163) grabarz (520)

Dołączą oni do dotychczasowej ekipy w składzie:

CronNo (40) Zibbor (41) Myphos (1003) Quartz (56) Agatka (142) MichuSS (71)

Tak więc łącznie w Radzie Królewskiej Vallheru zasiada 14 osób.  S();

07 września 2004   Komentarze (3)

ŻYCIE GILDII: Placówka w Vallheru odbudowana...

Nasza placówka w Vallheru, jak co erę, została odbudowana. Dziękuję wszystkim osobom, które się na nią złożyły. Zapraszam jednocześnie wszystich członków Gildii, żeby jak najwcześniej do niej wstąpili.

05 września 2004   Komentarze (5)

WIEŚCI Z VALLHERU: Rozbudowa Karczmy

W karczmie vallheryjskiej od jakiegoś czasu pracuje już Karczmarz. Reaguje on na różne polecenia:

Podaje piwo, wino lub miód dla osoby o danym id: (Karczarzu piwo dla id lub Karczmarzu wino dla id  lub Karczmarzu miód dla id). Np. Karczmarzu piwo dla 41. Serwuje piwo, wino lub miód dla wszystkich (Karczmarzu piwo dla wszystkich! lub Karczmarzu wino dla wszystkich! lub Karczmarzu miód dla wszystkich!) Opowiada, co się dzieje w okolicy (Karczmarzu jakieś wieści?)

Poza tym można w karczmie szeptać do konkretnych osób, tak by inni nie słyszeli:

id=Tekst Wiadomości (np. 41=Witaj! )

03 września 2004   Komentarze (2)
Gildia | Blogi