• Grupa PINO
  • Prv.pl
  • Patrz.pl
  • Jpg.pl
  • Blogi.pl
  • Slajdzik.pl
  • Tujest.pl
  • Moblo.pl
  • Jak.pl
  • Logowanie
  • Rejestracja

Mithrilowa Gildia

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
31 01 02 03 04 05 06
07 08 09 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 01 02 03 04

Strony

  • Strona główna

Archiwum

  • Maj 2011
  • Luty 2011
  • Listopad 2010
  • Sierpień 2010
  • Luty 2010
  • Październik 2009
  • Wrzesień 2009
  • Sierpień 2009
  • Maj 2009
  • Kwiecień 2009
  • Marzec 2009
  • Luty 2009
  • Styczeń 2009
  • Listopad 2008
  • Lipiec 2008
  • Czerwiec 2008
  • Maj 2008
  • Marzec 2008
  • Luty 2008
  • Styczeń 2008
  • Grudzień 2007
  • Listopad 2007
  • Październik 2007
  • Wrzesień 2007
  • Sierpień 2007
  • Czerwiec 2007
  • Maj 2007
  • Kwiecień 2007
  • Marzec 2007
  • Luty 2007
  • Styczeń 2007
  • Grudzień 2006
  • Listopad 2006
  • Październik 2006
  • Wrzesień 2006
  • Sierpień 2006
  • Lipiec 2006
  • Czerwiec 2006
  • Maj 2006
  • Kwiecień 2006
  • Marzec 2006
  • Luty 2006
  • Styczeń 2006
  • Grudzień 2005
  • Listopad 2005
  • Październik 2005
  • Wrzesień 2005
  • Sierpień 2005
  • Lipiec 2005
  • Czerwiec 2005
  • Maj 2005
  • Kwiecień 2005
  • Marzec 2005
  • Luty 2005
  • Styczeń 2005
  • Grudzień 2004
  • Listopad 2004
  • Październik 2004
  • Wrzesień 2004
  • Sierpień 2004
  • Lipiec 2004
  • Czerwiec 2004
  • Maj 2004
  • Kwiecień 2004
  • Marzec 2004
  • Luty 2004
  • Styczeń 2004
  • Grudzień 2003
  • Listopad 2003
  • Październik 2003

Archiwum czerwiec 2004, strona 1


< 1 2 >

WIEŚCI ZE ŚWIATÓW: Tristram powstanie...

Tristram jest jedną z gierek powstałych jeszcze zanim istniało Vallheru, czyli w okresie wysypu gierek opartych na engine Exofusion. Adminem był tam... AdMiNeK - kumpel dobrze znanego wszystkim Mietka. W czasie wielkiej apokalipsy (grudzień 2003) wywołanej masowym psuciem tychże gierek przez tych, którzy znali bugi w engine; Tristram upadło razem z resztą. Jak wiemy wielu porzuciło wtedy engine Exofusion. I tak Archon zdecydował przerzucić Avathar na engine LOTGD, natomiast AdMiNeK podjął się karkołomnego zadania napisania własnej gry od zera.

I tak sprawa ciągnęła się aż do 11.06.2004, kiedy to AdMiNeK ogłosił, że mając 50% gry napisane, porzuca na razie prace nad nowym engine i decyduje się rozpocząć nową erę na Tristram, wykorzystując opublikowany przez Thindila engine Vallheru. Przypominam, że jest on oparty na engine Gamers Fusion, czyli zmodyfikowanym engine pochodzący od Exofusion. Tak więc przeżywamy teraz nawrót to porzuconego dawniej i nieraz przeklinanego Exofusion.

Przewidywany start to 24-26 czerwca tego roku.

15 czerwca 2004   Komentarze (5)

WIEŚCI Z VALLHERU: Cordescu odchodzi z Vallheru...

Jak obwieścił Cordescu w wieściach na Vallheru z przyczyn osobistych postanowił odejść. Zabiera też ze sobą nazwę zespołu Unlimited Creators, tak więc zespół tworzący Vallheru będzie się nazywał inaczej. Nie będzie nam już kto miał załatwiać serwerów pod grę, administrować forum i dbać o sprawy personalne. Vallheru straciło jednego z Władców. Uczcijmy to minutą ciszy.

11 czerwca 2004   Dodaj komentarz

ŻYCIE GILDII: Specjalności w Gildii

Jak wiadomo każdy ma swoje rangi, ale oprócz tego członkowie Gildii mają swoje działki w budowie jej wspólnej chwały. Każdy na inny sposób pracuje dla niej. Tak więc od teraz będzie to uwzględnione w spisie członków poniżej. Każdy będzie miał przydzieloną specjalność. Ci, którzy walczą, są w zależności od metody walki: piechurami (miecz), strzelcami (łuk), magami (czary). Ci, którzy wybrali rzemiosło: kowalami, alchemikami, stolarzami, górnikami, zielarzami, drwalami, łowcami (chowańców). Ci, którzy wybrali pracę w różnych instytucjach w Vallheru: ksiązętami, prawnikami, itd.

Poza tym niektórzy zostali mianowani w swojej specjalności naczelnymi. Wszelkie potrzeby należy im właśnie zgłaszać, odpowiednio do specjalności. W razie potrzeby mają oni też uprawnienia, by rodzielać co potrzeba z gildiowych magazynów, zbrojowni, itd.

Tak, jak widać nie wszyscy mają jeszcze specjalności przypisane. Wszelkie uzupełnienia i korekty proszę więc zgłaszać mi.

11 czerwca 2004   Komentarze (1)

ŻYCIE GILDII: Siedziba Gildii w Vallheru...

Powstała z datków członków Gildii, ale i jej sprzymierzeńców z zewnątrz. Chciałem też zaznaczyć, że celem Gildii nie jest obecnie uczestniczenie w militarnym wyścigu szczurów, jest to tylko poboczna sprawa. Jako cel stawiamy sobie podniesienie poziomu gry w Vallheru i dbanie o jej klimat. Niech wszystkim będzie znane, że gdzie pojawia się członek Mithrilowej Gildii, tam gości honor i prawdziwy klimat przygody fantasy. Wyścigi punktowe dobre są dla innych klanów.

Teraz wszyscy członkowie proszeni są o udanie się do Siedziby, celem oficjalnego przyłączenia się do nas w Vallheru. Wszelkie pieniądze teraz wpłacamy już do Skarbca Gildii (Dotacje). Każdy otrzyma też odpowiednią rangę klanową, zgodnie z jego nie zmieniającą się rangą w Gildii, widoczną poniżej. Potem, gdy już ponowne zbieranie się będzie zakończone, porozdziela się też uprawnienia w razie konieczności.

09 czerwca 2004   Komentarze (6)

WIEŚCI Z VALLHERU: Artykuł o Vallheru w...

W czerwcowym numerze SS-NG (zin tworzony przez fanów legendarnego Secret Service) ukazał się dosyć entuzjastyczny artykuł o Vallheru. Znaleźć go możemy w dziale CIA: http://ss-ng.com/ss-ng21/ss-ng21/43.html

Warto zauważyć, że autor pisze tam o Mithrilowej Gildii (tak więc jednak jesteśmy rzucającym się w oczy klanem :) ).

07 czerwca 2004   Komentarze (5)

WIEŚCI Z VALLHERU: Podsumowanie ostatnich...

Doszły nowe rzeczy:

nowy materiał: drewno nowe umiejętności: strzelectwo i stolarstwo nowe bronie: łuki i strzały do nich nowy sklep: fleczer (z łukami i strzałami) nowa lokacja: Las Avantiel (podobny do Gór Kazad-Nar, tyle, że można w nim znaleźć drewno) nowa praca: tartak (po wykupieniu planów można w nim wyrabiać łuki i strzały)
05 czerwca 2004   Dodaj komentarz

WIEŚCI Z VALLHERU: Kod Vallheru udostępniony...

Na stronie Unlimited Creators można znaleźć w dziale Download starszą wersję kodu Vallheru do pobrania (wersja 0.1 beta). Aby ją pobrać trzeba się zarejestrować na tej stronce. Poza tym Unlimited Creators poszukuje grafików i programistów do zespołu, szczegóły można znaleźć na stronce zespołu.

04 czerwca 2004   Dodaj komentarz

WIEŚCI Z VALLHERU: Nabór do książąt...

Cordescu wybrał już 8 książąt (a właściwie 7 książąt i 1 księżniczkę). Będą oni odpowiedzialni za utrzymywanie porządku w tej erze. Dwóch z nich, to członkowie Gildii: Fanfir i Ares.

01 czerwca 2004   Komentarze (5)
< 1 2 >
Gildia | Blogi