• Grupa PINO
  • Prv.pl
  • Patrz.pl
  • Jpg.pl
  • Blogi.pl
  • Slajdzik.pl
  • Tujest.pl
  • Moblo.pl
  • Jak.pl
  • Logowanie
  • Rejestracja

Mithrilowa Gildia

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
26 27 28 29 30 31 01
02 03 04 05 06 07 08
09 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29

Strony

  • Strona główna

Archiwum

  • Maj 2011
  • Luty 2011
  • Listopad 2010
  • Sierpień 2010
  • Luty 2010
  • Październik 2009
  • Wrzesień 2009
  • Sierpień 2009
  • Maj 2009
  • Kwiecień 2009
  • Marzec 2009
  • Luty 2009
  • Styczeń 2009
  • Listopad 2008
  • Lipiec 2008
  • Czerwiec 2008
  • Maj 2008
  • Marzec 2008
  • Luty 2008
  • Styczeń 2008
  • Grudzień 2007
  • Listopad 2007
  • Październik 2007
  • Wrzesień 2007
  • Sierpień 2007
  • Czerwiec 2007
  • Maj 2007
  • Kwiecień 2007
  • Marzec 2007
  • Luty 2007
  • Styczeń 2007
  • Grudzień 2006
  • Listopad 2006
  • Październik 2006
  • Wrzesień 2006
  • Sierpień 2006
  • Lipiec 2006
  • Czerwiec 2006
  • Maj 2006
  • Kwiecień 2006
  • Marzec 2006
  • Luty 2006
  • Styczeń 2006
  • Grudzień 2005
  • Listopad 2005
  • Październik 2005
  • Wrzesień 2005
  • Sierpień 2005
  • Lipiec 2005
  • Czerwiec 2005
  • Maj 2005
  • Kwiecień 2005
  • Marzec 2005
  • Luty 2005
  • Styczeń 2005
  • Grudzień 2004
  • Listopad 2004
  • Październik 2004
  • Wrzesień 2004
  • Sierpień 2004
  • Lipiec 2004
  • Czerwiec 2004
  • Maj 2004
  • Kwiecień 2004
  • Marzec 2004
  • Luty 2004
  • Styczeń 2004
  • Grudzień 2003
  • Listopad 2003
  • Październik 2003

Archiwum 06 lutego 2004


WIEŚCI Z AVATHARU: Co być może znajdzie...

Przyjżałem się bliżej grze na bazie której powstał Avathar i znalazłem parę szczegółów, które mogą pojawić się rówież w nowym Avatharze. Oczywiście nie należy traktować ich jako pewników... A niektóre rzeczy mogłem też źle zrozumieć, bo nie grałem zbytnio w tamtą grę.

Śmierć

Po śmierci zostajesz cieniem na cmentarzu. Tam możesz odbyć walki (tak długo aż nie stracisz wszystkich Punktów Duszy bedących odpowiednikiem Punktów Życia - HP) i dzięki temu dostać przysługę od Pana Śmierci. Dostępne są różne przysługi - zależnie od twoich wygranych.

Smoki

Zabijając smoki zdobywasz Smocze Punkty. Są to jakby odpowiedniki AP, bo można je wymieniać na różne rzeczy zwiększające statystyki.

Wierzchowce

Mają wpływ na twoje statystyki w grze.

Urok i małżeństwo

Nie ma małżeństw między graczami. Pośłubia się postacie będące częścią gry (NPC). Żeby poślubić daną postać trzeba mieć odpowiedni poziom uroku osobistego. Małżeństwo również przysparza pewnych korzyści.

Rozmowy

Z postaciami w grze można rozmawiać, dostawać od nich pewne bonusy.

Zajazd i pola

Po wylogowaniu trafiasz na pola. Możesz też wylogować się w zajeździe. Jeśli zostajesz zaatakowany gdy nie jesteś zalogowany to masz automatycznie maksymalną liczbę punktów życia na czas walki. Jednak po zalogowaniu będziesz miał i tak taką jak wcześniej - podczas wylogowywania. Jeśli zostajesz zabity w polu albo w zajeździe, to nie dostajesz się na cmentarz i tracisz mniej exp. Złoto tracisz tak samo w obu przypadkach - wszystkie, które masz przy sobie.

Nowe ruchy

Jest wiele sposobów zdobycia nowych ruchów (odpowiedniki znanej nam energii):
1. Za dary w leśniczówce
2. Kupowanie piwa (nie zawsze daje dodatkowe punkty)
3. Wierchowce dają dodatkowe ruchy
4. Wymieniając za Punkty Smocze
5. Posiadając samopoczucie powyżej normalnego
6. Czasem Rozmawiając z mieszkańcami
7. Czasem na skutek przypadkowego wydarzenia w lesie
8. Z nadejściem nowego dnia (resetu)
9. Inne...

Wiele o grze na bazie której powstał nowy Avathar można się dowiedzieć z FAQ http://www.lotgd.net/petition.php?op=faq

06 lutego 2004   Komentarze (16)
Gildia | Blogi