• Grupa PINO
  • Prv.pl
  • Patrz.pl
  • Jpg.pl
  • Blogi.pl
  • Slajdzik.pl
  • Tujest.pl
  • Moblo.pl
  • Jak.pl
  • Logowanie
  • Rejestracja

Mithrilowa Gildia

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
01 02 03 04 05 06 07
08 09 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 01 02 03 04

Strony

  • Strona główna

Archiwum

  • Maj 2011
  • Luty 2011
  • Listopad 2010
  • Sierpień 2010
  • Luty 2010
  • Październik 2009
  • Wrzesień 2009
  • Sierpień 2009
  • Maj 2009
  • Kwiecień 2009
  • Marzec 2009
  • Luty 2009
  • Styczeń 2009
  • Listopad 2008
  • Lipiec 2008
  • Czerwiec 2008
  • Maj 2008
  • Marzec 2008
  • Luty 2008
  • Styczeń 2008
  • Grudzień 2007
  • Listopad 2007
  • Październik 2007
  • Wrzesień 2007
  • Sierpień 2007
  • Czerwiec 2007
  • Maj 2007
  • Kwiecień 2007
  • Marzec 2007
  • Luty 2007
  • Styczeń 2007
  • Grudzień 2006
  • Listopad 2006
  • Październik 2006
  • Wrzesień 2006
  • Sierpień 2006
  • Lipiec 2006
  • Czerwiec 2006
  • Maj 2006
  • Kwiecień 2006
  • Marzec 2006
  • Luty 2006
  • Styczeń 2006
  • Grudzień 2005
  • Listopad 2005
  • Październik 2005
  • Wrzesień 2005
  • Sierpień 2005
  • Lipiec 2005
  • Czerwiec 2005
  • Maj 2005
  • Kwiecień 2005
  • Marzec 2005
  • Luty 2005
  • Styczeń 2005
  • Grudzień 2004
  • Listopad 2004
  • Październik 2004
  • Wrzesień 2004
  • Sierpień 2004
  • Lipiec 2004
  • Czerwiec 2004
  • Maj 2004
  • Kwiecień 2004
  • Marzec 2004
  • Luty 2004
  • Styczeń 2004
  • Grudzień 2003
  • Listopad 2003
  • Październik 2003

Archiwum 01 grudnia 2003


WIEŚCI Z AVATHARU: Siłowni nie będzie

Jedną z rewolucyjnych zmian w nowej erze, będzie usunięcie siłowni. Bardzo się cieszę, że Archon potwierdził tą zmianę, gdyż uatrakcyjni ona grę i wymusi zupełnie nową taktykę. Koniec więc z rutyną.

Siłownia psuła do tej pory zabawę dlatego, że dało się tam podbijać sobie siłę i zręczność zbyt łatwo w stosunku do pozostałych współczynników. Taka zbroja na przykład dawała w najlepszym razie +10, a wpływ siły liczył się na wyższych levelach w tysiącach i rósł szybko w nieograniczonym zakresie. Dlatego też na starych zasadach opłacało się być tylko djiinem, AP opłacało się wymieniać wyłącznie na energię, natomiast energię co reset całą prawie na siłę w siłowni. Inne taktyki nie miały żadnych szans na powodzenie.

Teraz gra będzie bardziej wyważona i każdy będzie mógł wybrać sobie inną taktykę: czy inwestuje w siłę, czy w zręczność, czy w HP, czy w pieniądze, za które potem będzie mógł kupić solidny pancerz i broń. Oczywiście zamiast zdobywać siłę i zręczność na siłowni, będzie się ją zdobywało za AP, tak jak teraz można, tylko że teraz się nie opłaca tą metodą. Za to AP będzie się dostawało więcej do dyspozycji. Już na starcie dostaniemy 10 AP (nie licząc ewentualnego bonusa za głosowanie :) ).

Wreszcie też będzie opłacało się walczyć, a nie siedzieć w siłowni, a o to przecież w tej grze chodzi. Jeśli zabraknie przeciwników w postaci innych graczy, to będzie można powalczyć z potworkami.

01 grudnia 2003   Komentarze (4)

WIEŚCI Z AVATHARU: Nadal jest szansa na...

Na początek mała uwaga techniczna - wszystkie notki z listopada można teraz znaleźć w Kronikach Gildii, pod odpowiednim miesiącem. Tutaj będą teraz tylko grudniowe.

Jak już pisałem w poprzedniej notce początek nowej ery został przesunięty o tydzień. Za to na stronie głównej Avatharu mamy teraz znowu przycisk do głosowania. W starej erze nie uzbieraliśmy 1000 głosów, więc teraz będziemy mieć przedłużoną szansę na dostanie darmowych 5 AP. Przypominam, że jeśli uzbieramy 1000 głosów, to wszystkie osoby, które zarejestrują się w pierwszych dniach nowej ery dostaną bonus w postaci 5 AP.

01 grudnia 2003   Komentarze (2)
Gildia | Blogi