• Grupa PINO
  • Prv.pl
  • Patrz.pl
  • Jpg.pl
  • Blogi.pl
  • Slajdzik.pl
  • Tujest.pl
  • Moblo.pl
  • Jak.pl
  • Logowanie
  • Rejestracja

Mithrilowa Gildia

Strony

  • Strona główna

WIEŚCI Z VALLHERU: Wielkie przeniesienie

Niestety firma Etak ma coraz większe zastrzeżenia co do ruchu jaki generuje Vallheru i obciążenia procesora, jakie powoduje. Z tego właśnie powodu w ostatnich dniach zawiesili je kilkakrotnie. Jako, że sytuacja staje się nieznośna, Vallheru zostanie przeniesione na nowy serwer i to najprawdopodobniej dzisiaj wieczorem. Jeśli Etak nie da do tego momentu dostępu do bazy danych, to niestety nie będzie można odzyskać danych poszczególnych graczy, czy klanów i wtedy nastąpi totalny reset gry. Jednak trzymamy kciuki, że dostęp ten Thindil w końcu dostanie. Nowy adres gry zostanie rozesłany wszystkim graczom na maila. Przypominam też, że przez cały okres awarii można spotykać się na czacie Vallheru pod adresem: http://www.vallheru.chat.prv.pl.

06 maja 2004   Komentarze (36)
stapi
11 maja 2004 o 20:06
wiadomo juz co z nowym serwerem? kiedy ruszy gra?
Zibbor
11 maja 2004 o 19:18
Restart byłby też dobrym momentem na wprowadzenie tych zmian w chowańcach, które proponował Thindil, a więc żeby szukanie ich kosztowało energię i żeby je można było łatwiej znaleźć (moim zdaniem conajmniej 5 razy łatwiej - wtedy znalezienie nałatwiejszego chowańca udawałoby się 1 na 135 prób - patrz Bibliotekę Chowańców na www.terytorium-gildii.prv.pl), itd. Przy okazji można by też zmienić róznice w kosztach pomiędzy poszczególnymi strefami, bo obecnie jest tak, że jak już stać kogoś na wodne, to potem od razu rzuca się na magiczne, bo przecież 5 wodnych to jeden magiczny. Moim zdaniem przelicznik powienien być conajmniej *5, czyli wodne 10 mithrilu, górskie 50 mithrilu, polne 250 mithrilu, itd.
MieteK
10 maja 2004 o 14:49
Zagadzam się z tobą całkowicie Ares. I co do zmian w grze to zgadzam się z Xander\'em w kwestii potworów np. taki Troll - Troll\'e zawsze były przedstawiane jako głupie, otępiałe, wolne niezręczne stworzenia ale za to silne a tu im wyższy level potwora tym więcej zręczności i wszystkiego innego...
Ares
09 maja 2004 o 23:54
Uwazam iz nalezy poczekac na jakis normalny i staly serwer aby w koncu mozna zaczac grac normalnie. Co do resetu jak zaczynamy grac na nowym serweze to ok kazdy przeciesz zrozumie iz nie mozna odzyskac bazy. Tylko mam osobiscie prosbe i pewnie kazdy sie zgodzi aby kazdy zostal poinformowany w miare mozliwosci kiedy nastapi ponowny rozruch gry i aby bylo to conajmniej dzien wczesniej.
Dziwny
09 maja 2004 o 22:28
A niby dlaczego nie chcą oddać bazy? Co to im szkodzi? Wielki im to problem robi???
Xander
09 maja 2004 o 21:38
Hmmm jak już ma być reset to może wprowadzić zmiany które nie były możliwe do wprowadzenia bez resetu?? Dla przypomnienia: 1. zwiększyć wpływ KLAS na rozgrywke i przydział punktów za 1 AP. magowie: + do INT, - do cech fizycznych; wojownicy na odwrót. Jednocześnie zmniejszyć bonusy rasowe efekt: zwiększa się elastyczność doboru ras i klas, elf-wojownik, kraś-mag, te wariacje nabrałyby sensu. Dodatkowo poprawiłoby zgodność valheru z kanonami fantasy, w końcu zręczność, szybkość i inne atrybuty fizyczne były domeną wojowników. Magowie dysponowali potężnymi zaklęciami ale z żywotnością i sprawnością fizyczną było u nich raczej krucho... 2. zmienić działanie WYTRZYMAŁOŚCI, zamiast odejmować się od obrażeń niech wpływa na wpłóczynnik przez który się dzieli obrażenia i niech w sensowny sposób modyfikuje ilość PŻ efekt: w końcu w czasie walk nie byłoby efektu \"wszystko albo nic\" teraz albo zadaje się 0 obrażeń albo się ginie... Po tej
Fanfir
09 maja 2004 o 21:36
Czy to nie jest bezprawie, ze nie chca oddac bazy danych? Co za patafiany :/
StilghAR
09 maja 2004 o 19:36
Nie no serwera alarmowego raczej nie. Parę dni i reset? Nie dziękuję. :) Juz lepiej poczekać i nie zaczynać od nowa 20 razy. Hehe
Thindil
09 maja 2004 o 18:30
Niestety sytuacja na razie nie wygląda zbyt dobrze :( Trzeba poczekać jeszcze parę dni na normalny serwer. Ewentualnie można uruchomić grę w trybie alarmowym na np Lycosie na parę dni ;) Co do resetu - niestety będzie musiał być na 100% ponieważ etak nie chce oddać bazy danych, a ostatnia kopia pochodzi z początku miesiąca.
StilghAR
09 maja 2004 o 15:41
Ta. A Vallheru jak nie działało, tak nie działa. Ma ktoś kontakt z Thindilem? Wie ktoś jak się przedstawia sytuacja na dzisiaj?
shan
08 maja 2004 o 13:54
nom - ale sie nie sumuje... wiec resety - niestety - nie sa robione... no bo jak?
MieteK
07 maja 2004 o 17:22
No właśnie gdyby się jeszcze energia sumowała ale nawet i to nie...
suf_M
07 maja 2004 o 16:02
hm...... Vallheru nadal nie działa a Energia idzie w kosmos ;). A ja chcę się bawić :)
Zibbor
07 maja 2004 o 15:45
Bez przesady. Nie można robić znowu za często resetów. Myślę, że za jakiś miesiąc to spoko. Potem się zrobi Avathar, gdzie był tydzień gry, potem ktoś użył buga i znowu reset gry.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
07 maja 2004 o 15:37
wiadomo - z reguly sa to nowe konta zalozonne przez te same osoby... i tyle

Dodaj komentarz

Pierwsza « 1 2 3 » Ostatnia
Gildia | Blogi