• Grupa PINO
  • Prv.pl
  • Patrz.pl
  • Jpg.pl
  • Blogi.pl
  • Slajdzik.pl
  • Tujest.pl
  • Moblo.pl
  • Jak.pl
  • Logowanie
  • Rejestracja

Mithrilowa Gildia

Strony

  • Strona główna

WIEŚCI Z VALLHERU: Reset postaci

W nocy z 31.III na 1.IV nastąpi w Vallheru reset postaci (czyli w sumie nowa era). Nie zostaną wykasowane jedynie: nazwa postaci, hasło, vallary, wiek, nazwy klanów i listy ich członków. Wszystko inne zostanie wyzerowane. Oto lista rzeczy, które zostaną zmienione w nowej erze:

Awansowanie: do zdobycia poziomu potrzeba będzie teraz aż 200 PD * poziom; co poziom będzie się dostawać automatycznie 0.5 maksymalnej energii, 4-6 (w zależności od rasy) maksymalnych punktów życia i 5 AP (za każde 1 AP będzie można zwiększyć sobie jakąś cechę) Walka: liczba minimalnych obrażeń zmniejszy się z 1 na 0 (inwestowanie tylko w zręczność stanie się mniej opłacalne), za przegraną walkę z graczem, albo potworem w górach dodatkowo będzie się tracić 1/200 losowej cechy Cechy postaci: dojdzie szybkość (odpowiedzialna za ilość ataków) i wytrzymałość (odpowiedzialna za otrzymywane obrażenia) Szkolenie: dojdzie opłata 10 złota * poziom dla każdego podniesienia danej cechy postaci Kopalnie: zostaną podzielone na trzy odrębne - dla każdego surowca po jednej, wszystkie minerały będzie można sprzedawać na rynku

Resztę można przeczytać jak zwykle na forum Vallheru.

23 marca 2004   Komentarze (3)
paTra
26 marca 2004 o 00:21
Jak dla mnie to czysty bełkot, ale i tak lubię fantasy i lubię się dopisywać... :P
Myphos
24 marca 2004 o 05:51
Jak na razie to nic się na to nie zanosi. Ja dalej proponuje to co proponowalem czyli: Mag moze nosic zbroję, ale kosztem spodku mocy zaklęć. Poza tym powinny istniec specjalne laski przeznaczone wyłacznie dla Magów, i które to dodawały by im rózne premie
Fanfir
23 marca 2004 o 19:34
Wszystko pieknie, ale czy Mag wreszcie otrzyma wspacie w postaci przedmiotow??

Dodaj komentarz

Gildia | Blogi